středa 27. února 2013

Za hvězdy bez válek!


Poslední dobou jsme to měli s Aničkou trochu rozlítaný, teda rozježděný. Ale vzhledem k tomu, že jednou budeme neskutečně úspěšní a budeme šéfovat Evropské Unii, musíme si zvykat i na ,,výjezdní zasedání” a proto jsme se rozhodli napsat výjezdní příspěvek. Nejprve odjela ona na hory, následně začal semestr a teď jsem na horách já!
Takže popořádku – Anička se vydala se skupinou přátel na Špičák na Šumavě, měla se tam krásně a počasí jí špičkově vyšlo. K tomu začátku dalšího semestru můžu hrdě prohlásit, že i přes celkem divokou jízdu jsem i já postoupil opět o kousek dál a jsem v jarním semestru! Nezbývá nám, než doufat, že to bude několik měsíců nabitých úžasně poutavou látkou, ze které si toho odneseme mnoho zajímavého. :-) Samozřejmě tomu něvěříme, ale chceme si zachovat aspoň špetku optimismu! Bohužel sotva, co začalo vyučování už to opět flákám a musel jsem se jet odreagovat na hory, takže nezbývalo, než sbalit zavazadlo, lyže a vzhůru do jižního rakouska na Nassfeld brázdit sněžné pláně.
Ale přece jen se nejspíš všichni shodneme, že sněhu už stačilo. Já s Aničkou netrpělivě vyhlížíme jaro a proto jsou dnešní fotky zachycené u zelené zdi. Pokud byste chtěli hledat nějakou další analogii, tak vězte, že i když Hvězdné války přímo milujeme, hodláme využít všechnu naši slávu nabranou díky tomuto blogu ve prospěch světového míru. No a abychom šli s dobou a byli ještě slavnější, můžete nás sledovat i na Instagramu! Aničku najdete pod jménem Snehulakova a moji maličkost pod jménem despo_91.

Zelený mír pro všechny přeje

Jakub



Žádné komentáře:

Okomentovat